دانلود پاورپوینت با موضوع
مدیریت علمی تیلور،در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
تعریف مدیریت
هنر انجام کار به وسیله دیگران
روش استفاده بهینه از ابزار و منابع سازمان برای رسیدن به اهداف سازمانی
فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمدِ منابع مادی و انسانی ( در برنامه ریزی ، سازماندهی ، بسیج منابع و امکانات ، هدایت و کنترل ) می باشد که برای دستیابی به اهداف سازمانی و براساس نظام ارزش مورد قبول جامعه صورت می گیرد.
مدیر کیست؟
مدیر مسؤل هدایت کارکنان است و نظم و انضباط برقرار می کند.
مدیر کارکنان را با ایجاد انگیزش و تشویق به سوی اهداف سازمانی ترغیب می کند.
مدیر مسؤل فرایندی است که طی آن منابع به نتایج تبدیل می شوند.
سیر تحول نظریه ها و مکاتب مدیریت
الف - مدیریت در قدیم الایام و قرون وسطی
ب - مدیریت در قرن بیستم و آغاز قرن 21
مکاتب مدیریت در قرن بیستم و آغاز قرن 21
مکتب کلاسیک یا سنتی مدیریت
مکتب نئوکلاسیک ( روابط انسانی )
مکتب مدیریت مشارکتی
مکتب مدیریت اقتضائی
مکتب سیستم ها ( مدیریت سیستمی )
مکتب کیفیت پویا
درباره این سایت